- юридически лица с нестопанска цел, съгласно Закона за юридическите лица с нестопанска цел, с дейност, работещи основно в лозаро-винарския сектор;
- признати организации на винопроизводители и асоциации на организации на винопроизводители;
- междупрофесионални организации, съгласно Закона за виното и спиртните напитки;
- публични органи, когато не са единствени бенефициери на помощта.
|
- Провеждане на информационни кампании;
а) в медии – печатни и електронни издания, радио и телевизия;
б) чрез печатни информационни материали – брошури, дипляни, флаери, плакати, билбордове и други подобни;
в) чрез интернет – уеб базирана информационна платформа, уебсайт, социални мрежи, банери;
г) чрез дегустации в търговски обекти, ресторанти, производствени помещения, както и по време на организирани семинари и мероприятия по т. 2;
д) на семинари с участието на потребители търговци, туристически оператори, ресторантьори и др. и/или
- Провеждане на или участие в мероприятия, изложения, панаири, фестивали и конференции.
Дейностите по т. 2 следва да бъдат базирани на специфичното качество на виното, неговата репутация или други характеристики, които конкретен географски произход или околна среда предоставят на вината със ЗНП/ЗГУ, произведени в този регион, и не следва да насърчават консумацията на вино поради специфичния му произход. Не се допуска видимост на търговски марки. |