Организиране и провеждане на национално ниво на изложения, пресконференции, информационни кампании, фестивали, панаири.
Дейностите трябва да са насочени към широката общественост и да са свързани с поне една от следните теми:
- Изтъкване предимствата на пчелните продукти;
- Качеството на пчелните продукти ;
- Ролята на пчелите за опазване на околната среда;
- Наименованията за произход, географските указания и биологичното производство, браншови стандарти;
- Фермерски продукти;
- Популяризиране на местни и специфични видове мед;
- Продукти на организации на производители;
- Наблюдение на пазара.
|
Финансовата помощ за един проект е до 80 % от реално извършените и одобрени разходи и не надвишава 25 664,66 лв.
Допустими за подпомагане по дейността са разходи за:
- наем на щанд, зали, изложбени площи, техническо оборудване, радиореклама, включително разходите за изработване на клипове, филми и други аудио-визуални средства;
- дизайн – изработване, отпечатване и разпространение на информационни материали, разходи за интернет страници, лого, брошури, дипляни, транспаранти, банери, винили и др.;
- мостри на пчелен мед и пчелни продукти с посочено съдържание на мострата;
- кулинарни демонстрации и уъркшопове, свързани с популяризиране на пчелните продукти, включително проучване на потребителските нагласи.
|